هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Cool_Girl
مشرفة
مشرفة
Cool_Girl

اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو Jb12915568671
البلد : EGYPT
المزاج : كول cool

اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو Empty
مُساهمةموضوع: اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو   اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2012 11:45 am

إمبارح حصلت حاجه غريبه شقه اللواء حبيب وزير السحل والتعذيب اتسرقت و لأن الظباط بتوعه مش فاضيين يمسكوا الحرامية اللي ملوا البلد و مشغولين بمطاردة القلة المندسة اللي بتهدد الأمن القومي و السلام الاجتماعي و العالمي .. فقرر يبعتلي و لما اخدت سحس بمب و رحتله قاللي :
- الحقني يا
كرومبو .. انا كنت امبارح مع سيادة الريس بنفتتح معتقل جديد عشان المعتقلات اللي عندنا اتملت و مش مقضية القلة المندسة .. و لما رجعت الشقة بتاعتي لقيتها اتسرقت

و لما سألت و اتطقست عرفت ان فيه تلاتة بس هما اللي بيترددوا ع الشقة دي و أكيد واحد فيهم هوه اللي سرقها .. الدكتور نظيف رئيس مجلس الحلاليف و ده راجل طويل جدا و طبعا إيده طويلة و فيه ناس بتقول انه طويل و اهبل ... و التاني غالي الخبيث وزير الهبش و التفليس و ده راجل اصلع و فيه ناس بتقول عليه اقرع و بياكل حلاوة بفلوسه و لأنه بياكل حلاوة كتير أكيد فلوسه كتيرة بس ما حدش عارف جابها منين ... و التالت محيي الدين فنجرة وزير البيع و السمسرة وده راجل فنجري أوي لدرجة انه بيبيع حاجات غالية جدا برخص التراب والغريب إن الحاجات دي مش بتاعته و لا بتاعة اللي خلفوه .
و لما سألت الدكتور نظيف رئيس مجلس الحلاليف قال :
- أنا كنت امبارح مع سيادة الريس بنفتتح محل كشري ف كفر الجعانين و معرفش حاجة عن الموضوع ده .. حتى اسأل عبده تقلية صاحب المحل

و لما سألت غالي الخبيث وزير الهبش و التفليس قال :
- أنا كنت امبارح مع سيادة الريس بنفكر في طريقة ناخد بيها الضرايب من بتوع الترمس والحرنكش و بياعين الأمشاط و الفلايات في القطرات و الأتوبيسات و ما هوبتش ناحية بيت اللوا حبيب خالص لأن موضوع الضرايب ده كان شاغلني ع الآخر مش ده برضه حق الدولة ولا إيه ؟

و لما سألت محيي الدين فنجرة وزير البيع و السمسرة قال:
أنا كنت امبارح في اجتماع مغلق مع سيادة الريس عشان كنا بنحط خطة لبيع السد العالي لمستثمر صومالي ... و قعدت مشغول طول اليوم .. و بعدين أنا مش فاضي للكلام الفارغ بتاعك ده .. ورايا بلد عايز ابيعها .
أنا عرفت مين اللي سرق شقة اللوا حبيب وزير السحل و التعذيب

سحس بمب: أكيد القلة المندسة

كرومبو : برافو يا سحس
Cool_Girl
مشرفة
مشرفة
Cool_Girl

البلد : EGYPT
المزاج : كول cool

مُساهمةموضوع: رد: اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو   اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2012 11:53 am

انا عرفت ولو انت كمان عرفت اتصل علي 12463

اقصد اكتب ردك مع الاجابة

والي اللقاء مع حلقة

جديدة من المفتش كرومبو
I only

اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو 7
I only

البلد : مصر
المزاج : وااااااو

مُساهمةموضوع: رد: اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو   اقرأوا احدث فوازير المفتش كرومبو I_icon_minitimeالسبت يوليو 07, 2012 7:43 am

Shockedمش عرفت الحل
http://www.almalabda3.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  فوازير راااائعة
» فوازير صعبة جدا للاذكياء فقط
» فوازير وحلول..دمها خفيف
» فوازير واجاباتها
» فوازير رخمة اوي